Twój koszyk jest pusty.
Zwroty i Reklamacje
Polityka Zwrotów i Reklamacji Good Morning Labs
W Good Morning Labs zależy nam na Twojej satysfakcji. Chcemy, aby proces zwrotów i ewentualnych reklamacji był dla Ciebie maksymalnie prosty i przejrzysty.
1. Prawo do odstąpienia od umowy (Zwroty)
Czas na zmianę zdania Masz pełne prawo, aby zmienić zdanie i odstąpić od umowy kupna, bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Czas na podjęcie tej decyzji to 14 dni, licząc od momentu, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba otrzymaliście ostatni produkt z zamówienia.
Jak zgłosić zwrot? Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam jednoznaczne oświadczenie o rezygnacji przed upływem 14-dniowego terminu. Możesz to zrobić drogą mailową na nasz adres: hello@goodmorninglabs.pl. Możesz również wypełnić Formularz Zwrotu dołączony do przesyłki – jego wykorzystanie przyspieszy proces weryfikacji i obsługi zwrotu.
Jaki produkt mogę zwrócić? Pamiętaj, że sprzedawane przez nas suplementy diety podlegają ścisłym wymogom higienicznym i zdrowotnym.
Ważne: Zwrócić możesz tylko produkty, które są fabrycznie zamknięte. Nie możemy przyjąć zwrotu produktu, jeśli jego oryginalne, zapieczętowane opakowanie zostało otwarte. Dotyczy to wszystkich produktów dostarczanych w zapieczętowanych pojemnikach, które nie nadają się do ponownej sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
b. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Odesłanie produktów Po złożeniu oświadczenia o rezygnacji, masz 14 dni na odesłanie produktów. Prosimy o przesłanie zwracanych produktów na poniższy adres:
Completio sp. z o.o.
Ul. Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź
Koszty i zwrot pieniędzy
- Koszty zwrotu (wysyłka): Bezpośrednie koszty związane z odesłaniem produktów (opakowanie, opłata pocztowa) pokrywasz Ty, jako Kupujący. Prosimy o nieprzesyłanie paczek za pobraniem, ani przesyłek wysłanych do Paczkomatów InPost– takie przesyłki nie zostaną przyjęte.
- Zwrot płatności: Po otrzymaniu i pozytywnym zweryfikowaniu nienaruszonej przesyłki, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności (w tym najtańszy zwykły koszt dostawy do Ciebie). Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy zwrot towaru (art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta).
- Metoda zwrotu: Środki zostaną przelane tym samym sposobem płatności, który został użyty podczas składania zamówienia.
2. Postępowanie Reklamacyjne
Jeżeli otrzymany przez Ciebie produkt posiada cechy niezgodę z umową (posiada wady fizyczne lub prawne), masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi (niezgodności towaru z umową).
Jak zgłosić reklamację? Reklamację prosimy składać drogą elektroniczną, wysyłając e-mail na adres: hello@goodmorninglabs.pl. W reklamacji określ rodzaj i datę̨ wystąpienia nieprawidłowości sklepu oraz swoje roszczenia z tym związane. Rozpatrujemy reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji, odpowiadając na przesłaną wiadomość́.
W związku z prowadzonym postępowaniem reklamacyjnym możemy poprosić Cię o przesłanie reklamowanego produktu w celu jego weryfikacji.
W celu usprawnienia procesu prosimy, aby w zgłoszeniu znalazły się:
- Rodzaj produktu wraz ze wskazaniem zapłaconej ceny.
- Jasny opis zauważonej wady (w tym termin jej stwierdzenia oraz termin zawarcia umowy/numer zamówienia).
- (Opcjonalnie) Zdjęcia wadliwego produktu.
- Twoje żądania w związku z reklamacją.
- Twoje dane kontaktowe.
Dla ułatwienia możesz również skorzystać z gotowego Formularza Reklamacji, który stanowi pomocny wzór przy składaniu reklamacji.