Skip to content

1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.goodmorninglabs.pl prowadzony jest przez Good Morning Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Ślęzie, przy ulicy Tulipanowej 2, 55-040 Ślęza, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001143546, posługującą się numerem
    NIP 8961646658.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, realizacji zamówień, prawa i obowiązki stron oraz zasady reklamacji i odstąpienia od umowy. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
  4. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem e-maila, telefonu lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej serwisu.
  5. Sklep działa zgodnie z:
    • Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
    • Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie składu i oznakowania suplementów diety (Dz.U. 2018 poz. 1951).
  6. Sklep prowadzi sprzedaż suplementów diety, które w świetle ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.) nie stanowią produktu leczniczego, a środki spożywcze w formie: kapsułek, drażetek, tabletek, saszetek z proszkiem, ampułek z płynem czy butelek z kroplomierzem i w innych podobnych postaciach. Ich celem jest wyłącznie uzupełnienie diety Klienta o witaminy, składniki mineralne lub inne substancje wykazujące efekt odżywczy lub inny fizjologiczny. Suplementy diety sprzedawane w Sklepie nie mogą i nie stanowią zastępstwa dla produktów leczniczych przepisanych Klientowi przez lekarza. Suplementy diety oferowane w Sklepie nie zastępują zróżnicowanej diety i zdrowego stylu życia. Produkty nie posiadają właściwości leczniczych w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne.
  7. Wszelkie treści zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mają charakteru wiążącego wobec Klientów.
  8. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronach Sklepu: goodmorninglabs.pl/polityka-prywatnosci.
  9. Informacje o plikach cookies dostępne są w Polityce Prywatności.

2. Definicje

  1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe terminy, należy przez nie rozumieć:
    • SKLEP – serwis internetowy dostępny pod adresem www.goodmorninglabs.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
    • SPRZEDAWCA – Good Morning Labs Sp. z o.o. z siedzibą w Ślęzie.
    • KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu, w szczególności dokonująca zakupów.
    • KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • PRODUKT – suplement diety będący przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem
    • a Sprzedawcą.
    • KONTO – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.
    • DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta złożone za pomocą formularza dostępnego w Sklepie, określające Produkty, które Klient chce zakupić od Sprzedawcy.
    • FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.
    • FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
    • NEWSLETTER – usługa elektroniczna, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji w szczególności o Produktach, Sklepie, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu, za wyraźną zgodą Klienta.
    • PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolnośc prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą i zawodową.
    • KOSZYK – wirtualne narzędzie w Sklepie, umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed zakupem, przeliczanie ich wartości oraz zarządzanie ich listą (dodawanie/usuwanie).
    • OPINIA – treść dodana przez Klienta po dokonaniu zakupu Produktu, w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy o wyrażenie opinii o Produkcie, publikowana zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
    • DOWÓD ZAKUPU – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dokument potwierdzający sprzedaż Produktu, przekazany Klientowi na jego żądanie.
    • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – dobrowolny program korzyści prowadzony przez Sprzedawcę, jeżeli jest oferowany; szczegółowe warunki programu określa odrębny regulamin.

3. Standardy jakości, bezpieczeństwa i pochodzenia produktów

  1. Wszystkie produkty oferowane przez Good Morning Labs Sp. z o.o. są nowe, wolne od wad fizycznychi prawnych oraz legalnie wprowadzone do obrotu na rynek polski.
  2. Wszystkie suplementy diety są produkowane zgodnie z aktualnymi standardami Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) oraz poddawane niezależnym testom jakościowym w certyfikowanych laboratoriach.
  3. Produkcja odbywa się na terenie Polski, co gwarantuje zgodność z europejskimi normami jakości i bezpieczeństwa.
  4. Wybrane partie suplementów diety są poddawane niezależnym testom laboratoryjnym, a wyniki badań są dostępne na życzenie Klienta.
  5. Good Morning Labs Sp. z o.o. gwarantuje oryginalność i legalne pochodzenie wszystkich oferowanych suplementów diety. W przypadku produktów objętych autoryzacją producenta, spółka działa jako oficjalny przedstawiciel na terenie Polski.

4. Informacje o produktach i promocjach

  1. Przed zawarciem umowy sprzedaży Klient otrzymuje jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd informacje w języku polskim, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z produktu, w tym informacje o producencie, importerze, znakach bezpieczeństwa i dopuszczeniu do obrotu.
  2. W przypadku promocji, przy każdym produkcie objętym obniżką ceny, podawana jest informacja o najniższej cenie danego produktu obowiązującej w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

5. Informacje edukacyjne i odpowiedzialność za treści

  1. Sklep prowadzi działania edukacyjne poprzez publikację artykułów, porad i informacji naukowych na temat suplementacji oraz zdrowego stylu życia.
  2. Materiały te mają charakter informacyjny i nie zastępują indywidualnej porady lekarskiej.
  3. Informacje zamieszczone na stronie sklepu, w tym opisy produktów, artykuły i materiały edukacyjne, nie stanowią porady medycznej. Przed zastosowaniem suplementów diety zaleca się konsultację z lekarzem lub specjalistą.

6. Odpowiedzialność społeczna i środowiskowa

  1. Good Morning Labs Sp. z o.o. prowadzi działalność z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

7. Zakazy i dobre obyczaje

  1. Zakazane jest wykorzystywanie sklepu oraz oferowanych w nim produktów w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.

8. Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne są: 
    • urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, tablet, smartfon)
    • przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies (Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera, Microsoft Edge w ich aktualnych wersjach)
    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
    • włączona obsługa JavaScript w przeglądarce
    • rozdzielczość ekranu minimum 1024×768 pikseli
  2. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne adekwatne do stopnia zagrożeń, w szczególności protokół SSL (Secure Socket Layer) dla transmisji danych w Formularzu Zamówienia, hasła dostępu oraz rozwiązania chroniące przed złośliwym oprogramowaniem.
  3. Klient powinien stosować środki ograniczające ryzyko: korzystać z aktualnych wersji oprogramowania, stosować silne i unikalne hasła, dbać o poufność haseł oraz używać oprogramowania antywirusowego.
  4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z ryzykiem uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych lub zainfekowania urządzenia Klienta przez osoby trzecie; Sprzedawca informuje o istnieniu tych ryzyk i zaleca zachowanie szczególnej ostrożności.
  5. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem praw własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.

9. Rodzaje i zakres usług elektronicznych

  1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące usługi elektroniczne: (i) Prowadzenie Konta Klienta; (ii) Umożliwienie złożenia Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia; (iii) Newsletter (jeśli Klient wyrazi zgodę na jego otrzymywanie).
  2. W ramach Sklepu Sprzedawca może świadczyć również usługę publikacji Opinii o Produktach.
  3. Klient może dodać Opinię po dokonaniu zakupu Produktu – w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy – za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie. Publikacja Opinii następuje z oznaczeniem imienia Klienta.
  4. Niedozwolone jest zamieszczanie w treści Opinii: (a) linków/odnośników do innych serwisów oraz fragmentów kodu źródłowego; (b) treści obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści; (c) treści o charakterze reklamowym; (d) danych osobowych osób trzecich; (e) treści nieprawdziwych, naruszających dobra osobiste lub prawa osób trzecich, stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji lub naruszających dobre obyczaje.
  5. Sprzedawca jest uprawniony do moderowania i usuwania Opinii naruszających Regulamin lub przepisy prawa, a także do ich archiwizacji w przypadku zmian oferty lub układu Sklepu. Przed publikacją Opinia może być weryfikowana pod kątem zgodności z Regulaminem oraz poprawności językowej.
  6. Zakazane jest dodawanie Opinii uzgodnionych z innymi użytkownikami w celu sztucznego wpływania na wiarygodność Sklepu lub Produktów.
  7. Świadczenie usług elektronicznych na rzecz Klientów w Sklepie odbywa się na warunkach określonych
    w Regulaminie.

10. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu następujących kroków: (i) Wypełnienie Formularza Rejestracji z podaniem niezbędnych danych; (ii) Kliknięcie przycisku „Zarejestruj się”; (iii) Potwierdzenie rejestracji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na podany adres email.
  2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy.
  3. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu pola „Zamawiam i płacę”. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
  4. Klient zobowiązany jest do:
    • Podawania w Formularzach Rejestracyjnych i zamówieniowych danych zgodnych ze stanem faktycznym,
    • Bieżącego aktualizowania danych w przypadku ich zmiany,
    • Zachowania w tajemnicy hasła do Konta.
  5. Zapis na Newsletter możliwy jest poprzez formularz na stronie lub zaznaczenie odpowiedniego checkboxa przy zakładaniu Konta; rezygnacja jest możliwa w każdym czasie m.in. przez kontakt e‑mail ze Sprzedawcą.
  6. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną (funkcjonowaniem Konta, Formularza Zamówienia, Newslettera, publikacją Opinii) można składać e‑mailowo na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. Zaleca się podanie opisu nieprawidłowości, żądania Klienta oraz danych kontaktowych, co ułatwi rozpatrzenie zgłoszenia.
  7. Sprzedawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania, a odpowiedź wysyła na adres wskazany przez Klienta.

11. Warunki zawierania umowy sprzedaży

11.1 Rejestracja Klienta

  1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
  3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
  6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

11. 2 Procedura składania zamówienia

  1. Podstawowym sposobem złożenia Zamówienia jest wykonanie łącznie następujących czynności:
    • Wybór Produktów poprzez dodanie ich do koszyka.
    • Przejście do procesu Zamówienia lub zalogowanie się na Konto.
    • Wybór sposobu dostawy i płatności.
    • Podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
    • Kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  2. Do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość modyfikowania wprowadzonych danych oraz zawartości Koszyka, w tym wyboru Produktów, sposobu płatności i dostawy.
  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na adres e‑mail wskazany przez Klienta. Potwierdzenie zawiera istotne elementy Zamówienia.
  4. Sprzedawca może skontaktować się z Klientem e‑mailowo w celu potwierdzenia lub doprecyzowania Zamówienia, jego zmiany lub rozwiązania problemu technicznego.
  5. Elementem procedury złożenia Zamówienia jest obowiązkowa akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności; brak akceptacji uniemożliwia złożenie Zamówienia.
  6. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku, na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta, podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.

11.3 Ceny i promocje

  1. Ceny Produktów uwidocznione na stronie Sklepu są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich
    i zawierają podatek VAT.
  2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  3. Sprzedawca może prowadzić akcje promocyjne na określonych przez siebie zasadach. Szczegółowe warunki takich promocji są każdorazowo określane przez Sprzedawcę i podawane do wiadomości Klientów.

11.4 Sposoby i terminy płatności za produkt

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 
    • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    • Płatności elektroniczne (obsługiwane przez zewnętrznego operatora płatności),
    • Płatności kartą płatniczą (obsługiwane przez zewnętrznego operatora płatności),
    • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  2. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, płatności elektronicznej lub płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Brak otrzymania płatności w tym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia.
  3. Aktualnie dostępne metody płatności oraz ewentualni operatorzy płatności są każdorazowo wskazane w Sklepie (np. w zakładce „Metody płatności”) oraz przy Produkcie. przy Produkcie.

11.5 Koszty, sposoby i terminy dostawy Produktu

  1. Dostępne metody i koszty dostawy są wskazywane Klientowi w Koszyku oraz przy Produkcie, a termin dostawy obejmuje czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas przewidywanego doręczenia przez przewoźnika.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
  3. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy:
    • Przesyłka kurierska,
    • Przesyłka kurierska pobraniowa,
    • Przesyłka paczkomatowa.
  4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.

12. Specyfika sprzedaży suplementów diety

  1. Produkty oferowane przez Sprzedawcę są suplementami diety w rozumieniu ustawy z dnia
    25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
  2. Suplementy diety są środkami spożywczymi, których celem jest uzupełnienie normalnej diety. Nie są lekami i nie mogą być stosowane jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
  3. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci, w temperaturze pokojowej, w suchym miejscu, chyba że na opakowaniu produktu wskazano inaczej.
  4. Wszystkie oferowane suplementy diety zostały zgłoszone do Głównego Inspektora Sanitarnego zgodnie
    z obowiązującymi przepisami.

13. Reklamacja produktu

13.1 Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796).
  2. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z umową, który istniał w chwili dostarczenia lub ujawnił się w ciągu dwóch lat od momentu dostarczenia Produktu.
  3. W przypadku braku zgodności Produktu z umową Konsument ma prawo żądać:
    • naprawy lub wymiany Produktu na zgodny z umową, lub – jeżeli nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
    • obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku żądania obniżenia ceny, obniżenie to powinno pozostawać w odpowiedniej proporcji między wartością Produktu zgodnego z umową a wartością Produktu niezgodnego z umową. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.
  5. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    • Pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy;
    • Za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: hello@goodmorninglabs.pl
  6. Zaleca się podanie w reklamacji:
    • Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji (tj. datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady, datę jej stwierdzenia). Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawca dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
    • Żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy
    • Danych kontaktowych składającego reklamację
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  8. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

14. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Konsument, a także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 6 niniejszego paragrafu. .
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, termin rozpoczyna się od dostawy ostatniego produktu.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć za pośrednictwem Formularza odstąpienia stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w dowolnej formie, w szczególności przez e‑mail na adres kontaktowy Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub podmiot wskazany w ust 1 złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14- dniowego terminu na adres: Completio sp. z o.o. ul. Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź
  6. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu [koszty opakowania, opłatę pocztową za odesłanie przesyłki].
  7. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi wskazanemu w ust. 1 w odniesieniu do Umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

14.1 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących konsumentami.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W przypadku Klientów niebędących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości lub w części, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności i faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. W przypadku przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak i za wszelkie roszczenia łącznie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta niebędącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne
  7. w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

15. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem
    z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. Konsument może skorzystać m.in. z:
    • Mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej;
    • Pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej;
    • Pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
  3. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
  4. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR ec.europa.eu/consumers/odr.
  5. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
  6. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.

16. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Sklepie Internetowym w zakładce “Regulamin”. Regulamin jest udostępniony na Stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej wymaganych prawem informacji.
  4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przy zawieraniu umowy przez Klienta adres e-mail, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
  5. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie.
  6. W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o świadczenie usług, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiany Regulaminu, które wpływają korzystnie na sytuację Klienta będącego Konsumentem, w szczególności przyznają mu dodatkowe prawa, wchodzą w życie z dniem wskazanym w Regulaminie,
    a w braku takiego wskazania – z dniem wysłania przez Sprzedawcę informacji o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy Sprzedaży zawarte przez Klienta i Sprzedawcę przed zmianą Regulaminu.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta; ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz inne właściwe przepisy prawa.
  8. Załącznikami do Regulaminu są:
    • Wzór formularza odstąpienia od umowy.
  9. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu Internetowego: goodmorninglabs.pl/regulamin .
  10. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 13.10.2025.

Świadome wybory zaczynają się tutaj.

Dołącz do newslettera i otrzymuj najważniejsze aktualności o produktach, zdrowiu i holistycznym stylu życia.

Zapisz się teraz i otrzymaj 10% rabatu na pierwsze zamówienie

KOSZYK

Twój koszyk jest pusty.